fredag 6 januari 2012

De där me julklappar.....

Skulle uppdaterat detta för länge sen där av julklapps rubriken. Men tiden o orken kanske mest orken har inte funnits där....
Ett antal veckor innan jul ringde min bror mej o frågade vad jag önskade mej i julklapp jag svarade snabbt en kaffemaskin han svarade lika snabbt får du inte... För dom är för dyra... O ja de är dom ju så ni kan ju gissa min förvåning när jag öppnar min julklapp o den innehåller de här:



En sån underbar liten kaffe maskin... :)


Här startas dagen me en Latte.. :) så massa gott...


Min underbara dotter har koll på vad mamma gillar, hon o hennes pappa har vatt o köpt detta till mej i julklapp... Jag som tycker ugglor är såå coola... :)


Igår va de 18 år sedan min farfar dog... 18 år... Jag va då 13 år... Försökte minnas saker me farfar i morse till frukost... Läskigt hur man glömmer egentligen kan inte minnas hans röst. Minns stora saker me honom, uttryck han hade... Hur glad han ändå va för sina barnbarn... Farfar va polis så en känd profil bland de äldre i byn. Så får ofta höra historier om farfar på jobbet o jag tycker alltid de är lika mysigt att göra de... :) <3

Inga kommentarer: